UWAGA !!! DODATKOWE PODZIĘKOWANIA DLA FIRM:

|--> PIEKARNIA-CIASTKARNIA "KALISZCZAK"
           - KOSZALIN, UL. ZWYCIĘSTWA 152
|--> PIEKARNIA "DRZEWIANY", WACŁAW CHODKOWSKI
           - KOSZALIN, UL. ZWYCIĘSTWA 163
|--> PIEKARNIA "TWOJE PIECZYWO", GRZEGORZ WODECKI
           - KOSZALIN, UL. SIKORSKIEGO 4K
|--> PIEKARNIA CUKIERNIA "ASPROD", Kawiarnia Emka
           - KOSZALIN, UL. JANA PAWŁA II 20, LOKAL NR 03
|--> CUKIERNIA SOWA
           - KOSZALIN, UL. 1 MAJA 9A
|--> CIASTKARNIA POZNAŃSKA
           - KOSZALIN, UL. POŁTAWSKA 2

ZA SMACZNY, SŁODKI I SUPER OBFITY POCZĘSTUNEK
DLA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW KONKURSU !!!

 
Naszą imprezę zaszczycili swoją obecnością:
Pan Piotr Karcz z firmy "APIX" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,
Dyrektor Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie Pan Krzysztof Stobiecki,
Inspektor Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie Pani Renata Zmysłowska
oraz Redaktorzy: TKK "MAX", Radia Koszalin S.A., "Głosu Koszalińskiego" i gazety "Miasto".
 
W IMIENIU UCZESTNIKÓW IMPREZY I SWOIM
ORGANIZATORZY SERDECZNIE DZIĘKUJĄ PRZYBYŁYM GOŚCIOM,
SPONSOROM, NAUCZYCIELOM I WSZYSTKIM PRZYJACIOŁOM KONKURSU
ZA WIELOLETNIĄ WSZELKĄ POMOC I ŻYCZLIWOŚĆ.
 
I GALERIA ZDJĘĆ Z IMPREZY - fot. Krzysztof Sokołów
II GALERIA ZDJĘĆ Z IMPREZY - fot. organizatorzy

 

 

 

 

 

 

 
Pod Honorowym Patronatem
Prezydenta Miasta Koszalina
Pana Piotra Jedlińskiego

w Zespole Szkół Nr 9
im. Romualda Traugutta w Koszalinie
4 kwietnia 2014 roku
odbył się

X Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej
pod hasłem
KOSZALIN MIASTEM NOWYCH TECHNOLOGII

o puchar Dyrektora Zespołu Szkół Nr 9.
...::::: ZOBACZ PEŁNE ARCHIWUM KONKURSU :::::...

zobacz IX Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2013

zobacz VIII Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2012

zobacz VII Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2011
 

zobacz VI Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2010
 

zobacz V Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2009

zobacz IV Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2008

zobacz III Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2007

zobacz II Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2006

zobacz I Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2005

 

Organizator dziękuje Panu Rafałowi Pieczyńskiemu, absolwentowi ZS Nr 9 za opracowanie logo MKGK.
 

 

 
I GALERIA ZDJĘĆ Z IMPREZY - fot. Krzysztof Sokołów
II GALERIA ZDJĘĆ Z IMPREZY - fot. organizatorzy

 


zobacz zdjęcia Koszalina do wykorzystania w pracach konkursowych
REGULAMIN I OMÓWIENIE ZASAD KONKURSU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ:
:: GIMNAZJALNYCH ::
prowadzący:   RAFAŁ TRACZYK
:: PONADGIMNAZJALNYCH ::
prowadzący:   WALDEMAR RYDZEWSKI


WYNIKI ETAPU FINAŁOWEGO

M IMIĘ I NAZWISKO GIMNAZJUM OPIEKUN
1 Julia
Job
Nr 9 Pan Zbigniew
Piątkowski
2 Martyna
Tomaszek
Nr 9 Pan Zbigniew
Piątkowski
3 Mikołaj
Grobelny
Nr 6 Pani Aneta
Ślubowska-Szygenda
4 Patryk
Broca
Nr 2 Pani Aneta
Ślubowska-Szygenda
5 Aleksandra
Golik
Nr 6 Pani Dorota
Dowiatt
6 Natalia
Postek
Nr 4 Pani Izabela
Ciemińska
7 Michał
Kuna
Nr 4 Pani Izabela
Ciemińska
8 Agata
Bareja
Nr 3 Pani Bożena
Bukowska
9 Kamil
Chochołowski
Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
10 Maciej
Hetman
Nr 2 Pani Aneta
Ślubowska-Szygenda
11 Katarzyna
Drewniok
Nr 4 Pani Monika
Kołodziejek
12 Kacper Wielągowski Sianów Pani Grażyna
Myszko
13 Milena
Fryczyńska
Darłowo Pan Andrzej
Czajkowski
14 Aleksander
Zagrobelny
Nr 1 Pani Anna
Stankiewicz-Bate

MIEJSCA 1-5 --> 25 PUNKTÓW
MIEJSCA 6-14 --> 15 PUNKTÓW
w postępowaniu kwalifikacyjnym
przy ubieganiu się o przyjęcie
do szkół ponadgimnazjalnych w Koszalinie


..:: GALERIA PRAC FINAŁOWYCH ::..

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

REGULAMIN KONKURSU - PDF

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

DO FINAŁU ZAKWALIFIKOWALI SIĘ:

LP. IMIĘ I NAZWISKO GIMNAZJUM OPIEKUN
1. Milena
Fryczyńska
Darłowo Pan Andrzej
Czajkowski
2. Aleksander
Zagrobelny
Nr 1 Pani Anna
Stankiewicz-Bate
3. Maciej
Hetman
Nr 2 Pani Aneta
Ślubowska-Szygenda
4. Patryk
Broca
Nr 2 Pani Aneta
Ślubowska-Szygenda
5. Agata
Bareja
Nr 3 Pani Bożena
Bukowska
6. Katarzyna
Drewniok
Nr 4 Pani Monika
Kołodziejek
7. Michał
Kuna
Nr 4 Pani Izabela
Ciemińska
8. Natalia
Postek
Nr 4 Pani Izabela
Ciemińska
9. Mikołaj
Grobelny
Nr 6 Pani Aneta
Ślubowska-Szygenda
10. Aleksandra
Golik
Nr 6 Pani Dorota
Dowiatt
11. Julia
Job
Nr 9 Pan Zbigniew
Piątkowski
12. Martyna
Tomaszek
Nr 9 Pan Zbigniew
Piątkowski
13. Kamil
Chochołowski
Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
14. Kacper Wielągowski Sianów Pani Grażyna
Myszko

:: GALERIA NAJLEPSZYCH PRAC ::

:: GALERIA PRAC OCENIANYCH W I ETAPIE ::

!!! UWAGA !!! WAŻNE !!!
PROSIMY O SPRAWDZENIE POPRAWNOŚCI SWOICH
DANYCH OSOBOWYCH.



ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REKRUTACJI NA ROK SZKOLNY 2014/2015:

--> WSZYSCY UCZESTNICY ETAPU FINAŁOWEGO
OTRZYMAJĄ 15 PUNKTÓW

--> UCZNIOWIE, KTÓRZY PODCZAS FINAŁU
ZAJMĄ MIEJSCA OD PIĄTEGO DO PIERWSZEGO
OTRZYMAJĄ 25 PUNKTÓW


GRATULUJEMY I ŻYCZYMY POWODZENIA W FINALE!

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

I ETAP KONKURSU

- W pierwszym etapie zawody polegają na samodzielnym opracowaniu projektu elektronicznej planszy o wymiarach 1280 x 720 pikseli, celem promocji miasta Koszalina w mediach elektronicznych, pod hasłem: „KOSZALIN MIASTEM HISTORII”.

- Uczniowie wykonane przez siebie prace powinni zapisać w formacie „PNG” i wysłać na adres: zs9koszalin@o2.pl lub rafalkoszalin@o2.pl do piątku, 7 marca 2014 roku (włącznie).

- Jedna osoba może wysłać maksymalnie dwie prace.

- W wiadomości zawierającej pracę konkursową należy obowiązkowo umieścić następujące dane:

  • imię i nazwisko uczestnika,

  • klasę,

  • pełną nazwę szkoły,

  • imię i nazwisko opiekuna-nauczyciela informatyki.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

FINAŁ KONKURSU

- Drugi etap – finałowy – analogicznie jak w ubiegłych latach odbędzie się w siedzibie organizatora Konkursu.

- Do udziału w nim zostaną zaproszone osoby, które zdaniem Komisji Konkursowej wykonały najciekawsze plansze („e-pocztówki”) w pierwszym etapie Konkursu – maksymalnie 14 osób.

- O udziale w drugim etapie uczestnicy zostaną powiadomieni wyłącznie poprzez adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie do Konkursu.

- Drugi etap Konkursu odbędzie się w piątek, 4 kwietnia 2014 roku o godzinie 10:00.

- Podczas drugiego etapu uczestnicy przez 120 minut muszą samodzielnie wykonać e-pocztówkę (planszę) na temat: „KOSZALIN MIASTEM NOWYCH TECHNOLOGII”.

- W etapie finałowym uczestnicy mają dostęp do monitorów z funkcją PIVOT i programów m.in.: WINDOWS 7 Professional, GIMP v.2, Pakiet COREL GRAPHICS SUITE 13 PL, Adobe Photoshop CS3 PL.

Uczestnicy etapu finałowego mają dostęp do wybranych zdjęć zgromadzonych na dysku komputera natomiast nie mają dostępu do Internetu, celem wyeliminowania ewentualnego pobrania wcześniej wykonanych prac.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

OCENIANIE I INNE INFORMACJE

TRYB PRACY KOMISJI OCENIAJĄCEJ - JURY

W skład Jury wchodzą nauczyciele z Zespołu Szkół Nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie oraz przedstawiciele firm i instytucji sponsorujących daną edycję Konkursu. Do zadań Jury należy ocena poszczególnych prac wraz z kwalifikacją zdobytych miejsc. Decyzje Komisji Oceniającej – Jury są ostateczne.

ZASADY OCENY PRACY

Prace muszą jednoznacznie, w pełni i wyraźnie przedstawiać myśl/myśli wyrażoną/wyrażone tematem/hasłem danego etapu Konkursu oraz precyzyjnie spełniać wszystkie wymogi techniczne.

W pracy powinien znajdować się pełny i bezbłędnie napisany temat – hasło danego etapu Konkursu.

Na ocenę rozwiązania zadania nie mają wpływu dodatkowe elementy zastosowane przez ucznia nieistotne dla rozwiązania problemu.

Komisja ocenia wykonane projekty graficzne pod względem dostosowania narzędzi i ich możliwości do uzyskanego efektu oraz styl i sposób wykorzystania wiedzy z dziedziny grafiki komputerowej i kompozycji obrazów.

LAUREACI

Laureatami Konkursu są osoby, które zajęły I, II, III miejsce etapu finałowego.

Dopuszcza się możliwość przyznania przez Jury dodatkowych wyróżnień i nagród.

Wszyscy uczestnicy etapu finałowego otrzymają m.in. CERTYFIKATY UCZESTNICTWA w X Międzyszkolnym Konkursie Grafiki Komputerowej.

INNE INFORMACJE

Łączny czas trwania Konkursu nie powinien przekroczyć 3 godzin – według harmonogramu:

  • Uroczyste powitanie przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 9 w Koszalinie - 10 minut,

  • Wprowadzenie w szczegółowe zagadnienia Konkursu - 10 minut,

  • Część praktyczna Konkursu - 120 minut,

  • Ocena prac przez Jury, wręczenie nagród i pożegnanie - 20 do 40 minut,

  • Organizator Konkursu nie zwraca kosztów związanych z dojazdem uczniów na Konkurs.

Prace wykonane przez uczestników zarówno w pierwszym jak i drugim etapie przechodzą na własność organizatora Konkursu i mogą być publikowane w środkach masowego przekazu (telewizja, prasa, Internet itp.). Uczeń podpisujący się pod pracami zgłoszonymi do Konkursu, zaświadcza tym samym, iż prace wykonał samodzielnie – nie naruszył praw autorskich osób trzecich oraz akceptuje regulamin Konkursu bez zastrzeżeń.

Biorąc udział w Konkursie Uczestnik akceptuje fakt, że organizator ma prawo do utrwalenia przebiegu imprezy za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, używając tego zapisu do celów: dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych i promocyjnych. Jednocześnie Uczestnik wyraża zgodę na publikację swojej pracy w szeroko pojętych mass mediach.

Organizator dopuszcza bieżące wprowadzanie zmian w regulaminie, a uczestnik Konkursu akceptuje „automatycznie” każdy punkt regulaminu.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

REGULAMIN KONKURSU - PDF

 


WYNIKI ETAPU FINAŁOWEGO

Miejsce

Nazwisko Imię

Klasa - Szkoła

1

Rewkowski Mikołaj

3 tia - ZS9

2

Gut Szymon

3 tia - ZS9

3

Leszczuk Adrian

4 tia - ZS9

4

Nowak Michał

4 tib - ZS9

5

Redzik Michał

3 tib - ZS9

6

Słomka Patryk

1 tib - ZS9

7

Stępniak Mateusz

4 tia - ZS9

8

Izydorczyk Ewa

3 tib - ZS9

9

Kasper Jakub

3 tib - ZS9

10

Jarmakowicz Dawid

1 tib - ZS9

11

Kubla Mateusz

3 tia - ZS9

12

Dąbrowski Marek

3 tib - ZS9

13

Wawrzyn Sebastian

1 tib - ZS9

14

Skarbiński Kamil

3 tia - ZS9

..:: GALERIA PRAC FINAŁOWYCH ::..

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

REGULAMIN KONKURSU - PDF

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

DO FINAŁU ZAKWALIFIKOWALI SIĘ:

miejsce GP

Nazwisko Imię

klasa, szkoła

suma pkt GP

1.

Leszczuk Adrian

4 tia-ZS9

57

2.

Kasper Jakub

3 tib-ZS9

57

3.

Słomka Patryk

1 tib-ZS9

51

4.

Stępniak Mateusz

4 tia-ZS9

30

5.

Rewkowski Mikołaj

3 tia-ZS9

27

6.

Nowak Michał

4 tib-ZS9

24

7.

Skarbiński Kamil

3 tia-ZS9

24

8.

Gut Szymon

3 tia-ZS9

21

9.

Jarmakowicz Dawid

1 tib-ZS9

46

10.

Izydorczyk Ewa

3 tib-ZS9

46

11.

Wawrzyn Sebastian

1 tib-ZS9

33

12.

Kubla Mateusz

3 tia-ZS9

9

13.

Redzik Michał

3 tib-ZS9

9

14.

Dąbrowski Marek

3 tib-ZS9

7

GRATULUJEMY I ŻYCZYMY POWODZENIA W FINALE!

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

I ETAP KONKURSU

Do wykonania są Trzy prace o tematyce:

   1.      „11 Listopada”- w postaci grafiki na stronę internetową rozdzielczość 1024x768 px

punktacja GP po 1 etapie - plik XLS

   2.       „Boże Narodzenie” – kartka świąteczna rozdzielczość 800x600 px

punktacja GP po 2 etapie - plik XLS

   3.      „Moje miasto-mój dom” – tapeta komputerowa rozdzielczość 1024x768 px

punktacja GP po 3 etapie - plik XLS

 

Terminy nadsyłania prac:

   1. „11 Listopada” do 6.11.2013 (włącznie)

   2. „Boże Narodzenie” do 14.12.2013 (włącznie)

   3. „Moje miasto-mój dom” do 10.03.2014 (włącznie)

 

W pierwszym etapie zawody polegają na samodzielnym opracowaniu projektu elektronicznej grafiki, pocztówki (planszy), tapety o zadanych wymiarach, którą można zamieścić na przykład na stronach internetowych.

Uczniowie wykonane przez siebie prace powinni zapisać w formacie „JPG” i wysłać na adres
e-mail: zs9-koszalin@o2.pl.

Jedna osoba może wysłać maksymalnie jedną pracę z danego tematu.

W e-mailu z pracą konkursową należy umieścić następujące dane:

   - imię i nazwisko uczestnika,

   - klasę,

   - nazwę szkoły.

 

Poszczególne prace będą oceniane
(punktacja Grand Prix):

   1. miejsce - 30 pkt

   2. miejsce - 27 pkt

   3. miejsce - 24 pkt

   4. miejsce - 21 pkt

   5. miejsce - 18 pkt

   6. miejsce - 15 pkt

   7. miejsce - 12 pkt

   8. miejsce - 9 pkt

   9. miejsce - 6 pkt

   10. miejsce - 3 pkt

   – pozostali uczestnicy - 1 pkt

 

Punkty trzech prac będą sumowane
i powstanie klasyfikacja Grand Prix Konkursu (klasyfikacja będzie publikowana
na niniejszej stronie internetowej).

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

FINAŁ KONKURSU

Drugi etap – finałowy – odbędzie się w siedzibie organizatora Konkursu. Do udziału w nim zostanie zaproszonych 14 osób, które zdobyły największą ilość punktów w klasyfikacji Grand Prix.

 

O udziale w drugim etapie uczniowie zostaną powiadomieni poprzez adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie do Konkursu.

Drugi etap Konkursu odbędzie się w dniu 4 kwietnia 2014 o godz. 13:00.

 

Podczas drugiego etapu uczestnicy przez 120 minut muszą samodzielnie wykonać e-pocztówkę (planszę) na temat: „KOSZALIN – REKLAMA MIASTA”.

W czasie pracy w etapie finałowym uczniowie mają dostęp do następujących aplikacji: system MS WINDOWS 7 Professional, GIMP 2.0, Pakiet COREL GRAPHICS 13PL, Adobe Photoshop CS3 PL.

 

Uczestnicy etapu finałowego mają dostęp do zdjęć zgromadzonych na dysku komputera natomiast nie mają dostępu do Internetu, w celu wyeliminowania ewentualnego pobrania wcześniej wykonanych prac.

 

Wszelkie pytania lub uwagi prosimy kierować
na adres e-mail: zs9-koszalin@o2.pl.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

REGULAMIN KONKURSU - PDF

 

Biorąc udział w Konkursie Uczestnik akceptuje fakt, że organizator ma prawo
do utrwalenia przebiegu imprezy za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk,
używając tego zapisu do celów: dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych i promocyjnych.
Jednocześnie Uczestnik wyraża zgodę na publikację swojej pracy w szeroko pojętych mass mediach.

WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH SERDECZNIE ZAPRASZAMY! PRZEWIDUJEMY ATRAKCYJNE NAGRODY!

.:: PROSIMY O REGULARNE ODWIEDZANIE STRONY KONKURSU ::.