UWAGA !!! DODATKOWE PODZIĘKOWANIA DLA FIRM:

|--> PIEKARNIA "DRZEWIANY", WACŁAW CHODKOWSKI
           - KOSZALIN, UL. ZWYCIĘSTWA 163
|--> PIEKARNIA "TWOJE PIECZYWO", GRZEGORZ WODECKI
           - KOSZALIN, UL. SIKORSKIEGO 4K
|--> PIEKARNIA CUKIERNIA "ASPROD", Kawiarnia Emka
           - KOSZALIN, UL. JANA PAWŁA II 20, LOKAL NR 03

... ZA SŁODKI, OBFITY I SMACZNY POCZĘSTUNEK :-)

 
Naszą imprezę zaszczycili swoją obecnością:
Zastępca Prezydenta Miasta Koszalina Pan Przemysław Krzyżanowski,
Dyrektor Delegatury Kuratorium Oświaty w Koszalinie Pani Anna Mazurek,
Dyrektor Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie Pan Krzysztof Stobiecki,
Inspektor Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie Pani Renata Zmysłowska,
Prezes koszalińskiego oddziału Związku Nauczycielstwa Polskiego Pani Małgorzata Chyła
oraz Redaktorzy: TKK "MAX", "Głosu Koszalińskiego", gazety "Miasto",
Polskiego Radia Koszalin S.A. i Radia Eska.
 
W IMIENIU UCZESTNIKÓW IMPREZY I SWOIM
ORGANIZATORZY SERDECZNIE DZIĘKUJĄ PRZYBYŁYM GOŚCIOM,
SPONSOROM, NAUCZYCIELOM I WSZYSTKIM PRZYJACIOŁOM KONKURSU
ZA WIELOLETNIĄ, NIEZAWODNĄ WSZELKĄ POMOC I ŻYCZLIWOŚĆ.

ZDJĘCIA 1 CZĘŚCI IMPREZY - fot. Krzysztof Sokołów

ZDJĘCIA 2 CZĘŚCI IMPREZY - fot. Krzysztof Sokołów











 
ZDJĘCIA 1 CZĘŚCI IMPREZY - fot. Krzysztof Sokołów

ZDJĘCIA 2 CZĘŚCI IMPREZY - fot. Krzysztof Sokołów
 
Pod Honorowym Patronatem
Prezydenta Miasta Koszalina,
a także
Zachodniopomorskiego
Kuratora Oświaty

w Zespole Szkół Nr 9
im. Romualda Traugutta
w Koszalinie
8 kwietnia 2016 roku
odbył się

XII Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej
pod hasłem
KOSZALIN MIASTEM INNOWACYJNOŚCI

o puchar Dyrektora "KOSZALIŃSKIEGO ELEKTRONIKA".
...::::: ZOBACZ PEŁNE ARCHIWUM KONKURSU :::::...

zobacz XI Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2015

zobacz X Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2014

zobacz IX Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2013


zobacz VIII Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2012

zobacz VII Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2011
 

zobacz VI Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2010
 

zobacz V Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2009

zobacz IV Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2008

zobacz III Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2007

zobacz II Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2006

zobacz I Międzyszkolny Konkurs Grafiki Komputerowej 2005

 

Organizator dziękuje Panu Rafałowi Pieczyńskiemu, absolwentowi ZS Nr 9 za opracowanie logo MKGK.

------------------------------------------------------------------------------------------


zobacz zdjęcia Koszalina do wykorzystania w pracach konkursowych
REGULAMIN I OMÓWIENIE ZASAD KONKURSU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ:
:: GIMNAZJALNYCH ::
prowadzący:   RAFAŁ TRACZYK
:: PONADGIMNAZJALNYCH ::
prowadzący:   WALDEMAR RYDZEWSKI


WYNIKI ETAPU FINAŁOWEGO

M IMIĘ I NAZWISKO GIMNAZJUM OPIEKUN
1 Antoni
Majewski
Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
2 Marcel
Kowszun
Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
3 Kamil
Chochołowski
Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
4 Tomasz
Lech
Nr 4 Pani Monika
Kołodziejek
5 Filip
Rawski
Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
6 Maciej
Malina
Nr 4 Pani Monika
Kołodziejek
7 Dominik
Ślusarz
Nr 4 Pani Izabela
Ciemińska
8 Kacper
Wielągowski
Sianów Pani Grażyna
Myszko
9 Natalia
Kierkosz
Nr 6 Pani Wioletta
Suska
10 Kacper
Patan
Nr 1 Pan Grzegorz
Adler
11 Mikołaj
Grobelny
Nr 6 Pani Aneta
Ślubowska-Szygenda
12 Jakub
Turko
Nr 3 Pani Bożena
Bukowska
13 Wojciech
Jaroszyk
Nr 4 Pani Monika
Kołodziejek
14 Katarzyna
Gomułka
Sianów Pan Grażyna
Myszko

UWAGA !!!
MIEJSCA 1-5 DODATKOWO NAGRODZONE ZOSTAŁY
PUNKTAMI REKRUTACYJNYMI !!!

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

:: GALERIA PRAC FINAŁOWYCH ::

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

DO FINAŁU ZAKWALIFIKOWALI SIĘ:

08.04.2016 - GODZ. 10:00 - SALA 32 (II piętro)

IMIĘ I NAZWISKO GIMNAZJUM OPIEKUN
Kacper Patan Nr 1 Pan Grzegorz
Adler
Jakub Turko Nr 3 Pani Bożena
Bukowska
Dominik Ślusarz Nr 4 Pani Izabela
Ciemińska
Maciej Malina Nr 4 Pani Monika
Kołodziejek
Tomasz Lech Nr 4 Pani Monika
Kołodziejek
Wojciech Jaroszyk Nr 4 Pani Monika
Kołodziejek
Mikołaj Grobelny Nr 6 Pani Aneta
Ślubowska-Szygenda
Natalia Kierkosz Nr 6 Pani Wioletta
Suska
Antoni Majewski Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
Kamil Chochołowski Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
Filip Rawski Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
Marcel Kowszun Nr 11 Pan Krzysztof
Cichosz
Kacper Wielągowski Sianów Pani Grażyna
Myszko
Katarzyna Gomułka Sianów Pan Grażyna
Myszko

UWAGA !!! WAŻNE !!!
PROSIMY O SPRAWDZENIE POPRAWNOŚCI POWYŻSZYCH
DANYCH OSOBOWYCH.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

PROTOKÓŁ Z OBRAD JURY - PDF

:: GALERIA NAJLEPSZYCH PRAC ::

:: GALERIA WSZYSTKICH PRAC ::

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

UWAGA GIMNAZJALIŚCI!
XII EDYCJA MKGK JEST W WYKAZIE ZAWODÓW
wiedzy, artystycznych i sportowych ustalonych
przez Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty
na podstawie art. 20 m ustawy
z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty
(tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2156 ze zm.),
uwzględniany w postępowaniu rekrutacyjnym
na rok szkolny 2016/2017 - link KO Szczecin.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

KONKURS PRZEZNACZONY JEST
DLA UCZNIÓW
Z CAŁEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
I JAKO TAKI MA CHARAKTER
WOJEWÓDZKIEGO.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

I ETAP KONKURSU

- W pierwszym etapie zawody polegają na samodzielnym opracowaniu projektu elektronicznej pocztówki (planszy) o wymiarach 1280 x 720 pikseli, celem promocji miasta Koszalina w mediach elektronicznych, pod hasłem: „ZACHODNIOPOMORSKIE EKOWOJEWÓDZTWEM”.

- Uczniowie wykonane przez siebie prace powinni zapisać w formacie „JPG” i wysłać na adres: zs9koszalin@o2.pl lub rafalkoszalin@o2.pl do piątku, 4 marca 2016 roku (włącznie).

- Jedna osoba może wysłać maksymalnie dwie prace.

- W wiadomości zawierającej pracę konkursową należy obowiązkowo umieścić następujące dane:
   • imię i nazwisko uczestnika,
   • klasę,
   • pełną nazwę szkoły,
   • imię i nazwisko opiekuna/nauczyciela/instruktora. .

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

II ETAP - FINAŁ KONKURSU

- Drugi etap – finałowy – analogicznie jak w ubiegłych latach odbędzie się w siedzibie organizatora Konkursu.

- Do udziału w nim zostaną zaproszone osoby, które zdaniem Komisji Konkursowej wykonały najciekawsze plansze („e-pocztówki”) w pierwszym etapie Konkursu – maksymalnie 14 osób.

- O udziale w drugim etapie uczestnicy zostaną powiadomieni wyłącznie poprzez adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie do Konkursu.

- Drugi etap Konkursu odbędzie się w piątek, kwietnia 2016 roku o godzinie 10:00.

- Podczas drugiego etapu uczestnicy przez 120 minut muszą samodzielnie wykonać e-pocztówkę (planszę) na temat: „KOSZALIN MIASTEM INNOWACYJNOŚCI”.

- W etapie finałowym uczestnicy mają dostęp do monitorów z funkcją PIVOT i programów m.in.: WINDOWS 7 Professional, GIMP v.2, Pakiet COREL GRAPHICS SUITE 13 PL, Adobe Photoshop CS3 PL.

Uczestnicy etapu finałowego mają dostęp do wybranych zdjęć zgromadzonych na dysku komputera natomiast nie mają dostępu do Internetu, celem wyeliminowania ewentualnego pobrania wcześniej wykonanych prac.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

OCENIANIE I INNE INFORMACJE

TRYB PRACY KOMISJI OCENIAJĄCEJ - JURY

W skład Jury wchodzą nauczyciele z Zespołu Szkół Nr 9 im. Romualda Traugutta w Koszalinie oraz przedstawiciele firm i instytucji sponsorujących daną edycję Konkursu. Do zadań Jury należy ocena poszczególnych prac wraz z kwalifikacją zdobytych miejsc. Decyzje Komisji Oceniającej, zwanej Jury są nieodwołalne i ostateczne.

OGÓLNE ZASADY OCENY PRACY

Prace muszą jednoznacznie, w pełni i wyraźnie przedstawiać myśl/myśli wyrażoną/wyrażone tematem/hasłem danego etapu Konkursu oraz precyzyjnie spełniać wszystkie wymogi techniczne.

W pracy powinien znajdować się pełny i bezbłędnie napisany temat – hasło danego etapu Konkursu.

Na ocenę rozwiązania zadania nie mają wpływu dodatkowe elementy zastosowane przez ucznia nieistotne dla rozwiązania problemu.

Komisja ocenia wykonane projekty graficzne pod względem dostosowania narzędzi i ich możliwości do uzyskanego efektu oraz styl i sposób wykorzystania wiedzy z dziedziny grafiki komputerowej i kompozycji obrazów.

LAUREACI KONKURSU

Laureatami Konkursu są osoby, które zajęły I, II, III miejsce etapu finałowego.

Dopuszcza się możliwość przyznania przez Jury dodatkowych wyróżnień i nagród.

Wszyscy uczestnicy etapu finałowego otrzymają m.in. CERTYFIKATY UCZESTNICTWA w XII Międzyszkolnym Konkursie Grafiki Komputerowej.

INFORMACJE DODATKOWE

Łączny czas trwania Konkursu nie powinien przekroczyć 3 godzin – według harmonogramu:

  • Uroczyste powitanie przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 9 w Koszalinie - 10 minut,

  • Wprowadzenie w szczegółowe zagadnienia Konkursu - 10 minut,

  • Część praktyczna Konkursu - 120 minut,

  • Ocena prac przez Jury, wręczenie nagród i pożegnanie - 20 do 40 minut,

  • Organizator Konkursu nie zwraca kosztów związanych z dojazdem uczniów na Konkurs.

Prace wykonane przez uczestników zarówno w pierwszym jak i drugim etapie przechodzą na własność organizatora Konkursu i mogą być publikowane w środkach masowego przekazu (telewizja, prasa, Internet itp.). Uczeń podpisujący się pod pracami zgłoszonymi do Konkursu, zaświadcza tym samym, iż prace wykonał samodzielnie – nie naruszył praw autorskich osób trzecich oraz akceptuje regulamin Konkursu bez zastrzeżeń.

Biorąc udział w Konkursie Uczestnik akceptuje fakt, że organizator ma prawo do utrwalenia przebiegu imprezy za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, używając tego zapisu do celów: dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych i promocyjnych. Jednocześnie Uczestnik wyraża zgodę na publikację swojej pracy w szeroko pojętych mass mediach.

Organizator dopuszcza bieżące wprowadzanie zmian w regulaminie, a uczestnik Konkursu akceptuje „automatycznie” każdy punkt regulaminu.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

REGULAMIN KONKURSU - plik PDF

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:
 


WYNIKI ETAPU FINAŁOWEGO

M IMIĘ I NAZWISKO KLASA
1 Szymon Tomczyk 1 tib
2 Dawid Jarmakowicz 3 tib
3 Daria Kordowska 3 tor
4 Damian Sobierajski 2 tor
5 Cezary Rynkun 1 tib
6 Angelika Stanek 3 tor
7 Jarosław Surówka 1 tb
8 Krzysztof Obst 2 tib
9 Sandra Zwolińska 3 tor
10 Sebastian Wawrzyn 3 tib
11 Karolina Roman 3 tor
12 Patryk Arabasz 3 tor
13 Zuzanna Synak 3 tor
14 Magda Hawraniak 2 tor

W Finałach oceniało Jury:
Paweł Staniaszek, Szymon Sikorski,
Damian Lebioda, Marcin Krasa, Patryk Broca,
Patryk Madej, Sebastian Kowalski, Anna Nowak,
Waldemar Rydzewski i Rafał Traczyk.
 
:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

:: GALERIA PRAC FINAŁOWYCH ::

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

DO FINAŁU ZAKWALIFIKOWALI SIĘ:

08.04.2016 - GODZ. 13:00 - SALA 32 (II piętro)

:: pełna punktacja GP - plik XLS ::

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

REGULAMIN KONKURSU - plik PDF

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

KONKURS PRZEZNACZONY JEST
DLA UCZNIÓW
Z CAŁEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
I JAKO TAKI MA CHARAKTER
WOJEWÓDZKIEGO.

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

I ETAP KONKURSU

Do wykonania są CZTERY prace o tematyce:

1. „Moje Hobby - Moje Pasje”
    - w postaci grafiki, rozdzielczość 1024 x 768 px

2. „Powstanie Listopadowe”
    - w postaci promocji święta, 1200 x 600 px

3. „Boże Narodzenie”
    - kartka świąteczna, rozdzielczość 1024 x 768 px

4. „Moje miejsce Moja Ojczyzna”
    - tapeta komputerowa, rozdzielczość 1600 x 1200 px



Terminy nadsyłania prac:

1. „Moje Hobby - Moje Pasje”
    - do 15.11.2015 (włącznie)

2. „Powstanie Listopadowe”
    - do 26.11.2015 (włącznie)

3. „Boże Narodzenie”
    - do 20.12.2015 (włącznie)

4. „Moje miejsce Moja Ojczyzna”
    - do 11.03.2016 (włącznie)



W pierwszym etapie zawody polegają na samodzielnym opracowaniu projektu elektronicznej grafiki, pocztówki (planszy), tapety o zadanych wymiarach, którą można zamieścić na przykład na stronach internetowych.



Uczniowie wykonane przez siebie prace powinni zapisać w formacie „JPG” i wysłać na następujący adres poczty e-mail: zs9-koszalin@o2.pl. Jedna osoba może wysłać maksymalnie jedną pracę z danego tematu.



W e-mailu z pracą konkursową należy obowiązkowo umieścić następujące dane:

    • imię i nazwisko uczestnika,

    • klasę,

    • nazwę szkoły.



Poszczególne prace będą oceniane (punktacja Grand Prix):

    1. miejsce - 30 pkt.

    2. miejsce - 27 pkt.

    3. miejsce - 24 pkt.

    4. miejsce - 21 pkt.

    5. miejsce - 18 pkt.

    6. miejsce - 15 pkt.

    7. miejsce - 12 pkt.

    8. miejsce - 9 pkt.

    9. miejsce - 6 pkt.

    10. miejsce - 3 pkt.

    – pozostali uczestnicy - 1 pkt.



Punkty trzech prac będą sumowane i powstanie klasyfikacja Grand Prix Konkursu (klasyfikacja będzie publikowana na niniejszej stronie internetowej).

 

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

 

II ETAP - FINAŁ KONKURSU

Drugi etap – finałowy – odbędzie się w siedzibie organizatora Konkursu. Do udziału w nim zostanie zaproszonych 14 osób, które zdobyły największą ilość punktów w klasyfikacji Grand Prix.



O udziale w drugim etapie uczniowie zostaną powiadomieni poprzez adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie do Konkursu.



Drugi etap Konkursu odbędzie się 8 kwietnia 2016 roku o godzinie 13:00.



Podczas drugiego etapu uczestnicy przez 120 minut muszą samodzielnie wykonać e-pocztówkę (planszę) na temat: „KOSZALIN – REKLAMA MIASTA”.



W czasie pracy w etapie finałowym uczniowie mają dostęp do następujących aplikacji: system MS WINDOWS 7 Professional, GIMP 2.0, Pakiet COREL GRAPHICS 13 PL, Adobe Photoshop CS3 PL.



Uczestnicy etapu finałowego mają dostęp do zdjęć zgromadzonych na dysku komputera natomiast nie mają dostępu do Internetu, w celu wyeliminowania ewentualnego pobrania wcześniej wykonanych prac.

 

Wszelkie pytania lub uwagi prosimy kierować
na adres e-mail: zs9-koszalin@o2.pl.

 

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:

REGULAMIN KONKURSU - plik PDF

:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:=:.:
 

Biorąc udział w Konkursie Uczestnik akceptuje fakt, że organizator ma prawo do utrwalenia
przebiegu imprezy za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, używając tego zapisu
do celów: dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych i promocyjnych. Jednocześnie
Uczestnik wyraża zgodę na publikację swojej pracy w szeroko pojętych mass mediach.

Uczestnik Konkursu oświadcza, że został poinformowany o: adresie siedziby administratora danych,
pod którym dane są zbierane i przetwarzane; celu zbierania danych, dobrowolności lub obowiązku
podania danych, a jeżeli taki obowiązek istnieje, o jego podstawie prawnej; prawie wglądu do treści
swoich danych oraz możliwości ich poprawiania; możliwości wniesienia żądania zaprzestania
przetwarzania swoich danych osobowych; możliwości wniesienia sprzeciwu. Celem wzięcia udziału
w Konkursie konieczna jest pełna akceptacja zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych.

WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!! PRZEWIDUJEMY NAGRODY !!!

.:: PROSIMY O REGULARNE ODWIEDZANIE STRONY KONKURSU ::.